Bu projeyi yaparken pek zorluk yaşamadım. Projenin konusu Kuvvet ve Hareket ünitesiydi ve benim bu üniteye meraklı olmam beni pozitif yönde etkiledi. Proje boyunca tek bir zorluk çektim. Araya tatilin girmesi ve grup arkadaşım Arda’nın tatilde gezmek için Pırak’a gitmesi buluşmamıza engel oldu. İlk önce tatilin ilk salısı görüşmek için anlaştık. Fakat benim salı günü diş doktoru randevum olduğu aklıma gelince buluşmamızı ertelemek zorunda kaldık. Hem de ne erteleme… Arda da çarşamba günü tatile gittiği için  buluşmamızı tatil sonrasına, ilk pazartesiye ayarladık, çünkü arda pazar akşamı dönüyordu. Pazartesi de Arda’ya gittim ve projemiz üzerinde çalıştık. Ama bana pek zorluk çıkarmayan bir proje oldu. Başlarda projeyi gözümde biraz büyütsem de proje sonunda o kadar zor olmadığı görüşüne vardım.